nattdepp som bör ignoreras

måste få skriva av mig lite nu, det är min blogg, så jag skriver vad jag vill. sure ni får tro att jag bara tigger uppmärksamhet, men då kan jag säga redan nu att nej, det gör jag inte. Men alla har sina sätt att försöka få ur sig all skit, mitt sätt är att skriva och ja..

kärlek är nog det värsta som finns. jag hatar kärlek. svek, tårar, blod. jag önskar jag kunde se det fina i allt. men det måste vara något fel på mig, jag ser bara mörka moln och grå himmel. Allt är svart, mörkt, dimmigt. När du kom lös du upp hela min värld, jag såg alla fina färger, jag kunde skratta, på riktigt. Men som vanligt så går det åt helvette. svek. jag är krossad, kommer aldrig bli hel igen. så känner jag just nu, jag är halv. orden tar slut, finns ingenting att säga, finner inga ord, inte bokstäver, tecken, siffror, nä ingenting kan beskriva det här. nu ska jag sluta upp med det här, förlåt. det finns bara en väg nu, och det är mot toppen. jag ska upp dit en dag, från och med nu siktar jag uppåt.


Kommentarer
Postat av: maja

finns för dej gumman! <3

2011-03-10 @ 02:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0