30 dagar (sen i förrgår som jag inte hann skriva)

Dag 7 – Min bästa vän.

Okej, nu är det så att jag har jävligt många väldigt väldigt bra vänner som jag älskar över allt annat, sen har jag faktist kompisar som är som systrar, som tex
mimmi♥
Mimmi är precis som en syster för mig. Alina och amanda och jag var jättetighta förut,men genom åren har vi glidit ifrån varandra som fan, men min bästavän måste nog ändå vara Ines.
Ines Danielsson
I sommar har hon och jag varit bästavänner i åtta år, det har varit de bästa men samtidigt sämsta åren i mitt liv. Dom har varit sämst p.g.a privata saker som hänt, men det bästa är att det alltid har varit hon som jag har kunnat vända mig till. Ines är precis som en tvilling till mig, hon är min andra halva. Vi tänker och tycker samma sak, vi har samma stil, smak och samma intressen, utan att vi har som typ bestämt det. Det bara är så att hon och jag är så jävla lika varandra på alla sätt. Jag och Ines har bråkat dundermycket, vi har hatat varandra minst lika mycket som vi älskat varandra. Fast det är nog så det är, eftersom hon är som en tvilling så blir vi less på varandra, vi bråkar, vi slåss, vi skriker åt varandra, och ja.. vi är riktiga bitterfittor mot varandra ibland. Men det är nog så att alla syskon bråkar, haha! Nej men jag älskar henne verkligen, det vet hon, även fast hon är en fitta!;)



såklart älskar jag alla andra mina vänner minst lika mycket, och ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0