when it was good

hällujs
ikväll ska jag försöka somna tidigt, vet att det inte kommer gå men aa, kan ju alltid försöka right? blir väll film ett tag till sen lämna bort datorn och typ ja, försöka sova. Juste fick reda på att jag ÄNTLIGEN ksk ska få ett nytt simkort, eftersom mitt nuvarande suger eftersom jag har abonemang så jag kan ringa hur mycket som helst, och jag ringer alldeles för mycket varje månad. Så nu blire nog att byta, fetttttttttttttttttttttt asum. Men nu ska jag försöka få ngt i magen, kom på att jag har haft fullt upp där uppe hela dagen så jag har inte hunnit ätit, märks nog på mitt humör oxå, ajdå. Men jaja, ska inte tråka ut er mer. Pusss:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0