lose youreself

godmorgon igen
nu har jag orkat ta mig ner till soffan istället, somnade om ett tag men vaknade till igen och då gicke inte mera. Nu ska jag starta ngn wallander film och nörda det lite, sen blire nog att hoppa in i duschen. För en gångs skull så äre typ fint väder ute, så ksk tar på mig stekglajjorna och är ute lite så jag inte ser ut som en jävla vitlök, blivit blek som fan... och har hört att man blir ännu mer blek av att bara sitta inne. fast vi får se om jag orkar, är döless på allt just nu. Jag vet inte varför, det är bara en sån dag. Men som tur är så har jag mina finaste och underbaraste vänner som alltid finns för mig, älskar er, och ni vet vilka ni är!♥





och massa mer underbaraa, pallade inte ladda upp mer bilder eftersom jag är mitt inne i en film. puss:)
btw, TAGGA GÖTEBORG SJÄLV MED INES PÅ SPORTLOVET KAN JAG LOVA, DET KOMMER BLI FETT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0