2011 - 02 - 10

dsc01346 (MMS)

Halloj bäbisar Sitter på bussen nu på väg till praoen, fett! vi jobbar på gamla subway i stan, asm. Om jag har tur så blire att fara hem med fembussen, packa fett med kläder och dra till ines. Då sover jag där isf inatt och imorgon så blire att dra till lycksele med henne. taggat! väl där ska vi ju typ hänga och träffa massa sötnosar, matilda och mikaela är nådigt saknade. så det blir asm. men nu är vi typ snart framme så jag ska försöka ta mer bilder inne på praoplatsen så lägger jag ut dom sen isf, sen kom jag på att jag ska lägga ut dagens outfit och bild på klänningen oxå. Jaja nu ska jag inte slösa eran tid, puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0