eller är det så att du helt enkelt inte bryr dig

Hejs
förlåt för dålig/värdelös uppdate idag och igår p.g.a att det har hänt en del jobbiga privata saker som jag inte tänker skriva ut här i bloggen. Ska försöka blogga mer nurå när det känns lite bättre. Kvällen har iaf bara varit lame, elr ja, hela dagen har egentligen varit det. Bara sett massa filmer, sovit, och ätit godis! Snackade just i tele med mimmi och ines oxå, pappa är på fest och mamma jobbar så är hemma själv ett tag till antar jag. Ska snacka lite med goofolket på msn sen blire nog att hoppa in i duschen, känner mig inte speciellt fräsh efter en hel dag i sängen, usch! 

Sen så ska jag nog lägga in en bildbomb på livet om jag orkar, pallar ja?♥
Grabben är ju inte dåligt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0