allting handlar om dig

hellujs
just haft lunch, de va nå vidrigt. Snart blire att ha bild i typ två timmar, kändes drygt men a. Efter skolan blire typ att fara till stan och vara med Alex och Ines, asum! Vet inte riktigt när jag kommer hem men det blir väl ngn gång ikväll typ, då måste jag plugga för vi har typ femhundratusenmiljonersmiljader prov innan sportlovet, fyfan säger jag bara. Sen ska jag oxå göra en såndär sak som man skriver om ngt för varje dag, så det börjar jag nog med ikväll om jag tar mig orken till det, oj där lät jag vuxen. Men nu börjar jag, uppdaterar väl senare idag ngn gång, ha det besthestfestnestkestlestpest puss(y)



halloj der saknat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0