30 dagar

Dag 5 – Något jag brukar göra på måndagar
Bestämde mig för att skita i det här åt jag idag, lixom ja, idag åt jag två mackor till middag och makaroner och ngn sak till lunch, okejokejnoterar. Nej men + att det är ju som måndag idag oxå så jag tar ba de:)
Btb, på måndagar har jag alltid fett svårt att komma upp på morgonen, fast aa det har jag varje dag men ändå. Sen brukar det alltid vara så att mina cigg är slut efter helgen så jag har damp, fast det löser sig oftast. Skolan brukar vara chill eftersom vi har bara bild, läsning, lunch, hk, svenska sen slutar jag. Då far jag typ alltid till stan elr en hem till någon kompis. Kvällarna ser väll alltid likadana ut, kommer hem runt halv åtta, då sätter jag mig vid datorn och sitter där för resten av kvällen. Sen gör jag nog inte så mke mer, även fast varje måndag ksk ser lite olika ut eftersom det händer saker hela tiden menmen, oftast ser den ut så här.:)
gammgoklassen
ignorera mitt face tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0