30 dagar

Dag 3 - Vad är kärlek♥

Kärlek för mig är det bästa som finns, men samtidigt det värsta som finns. Kärlek kan ju vara mycket. Jag har väldigt svårt för att bli kär i någon, det finns för mycket osäkerhet och rädslor inom mig så det är inte ofta jag vågar släppa in någon annan i mitt liv. Har inte haft så många seriösa förhållanden, har nog bara varit med en person och det var förra sommaren. Sen har det nog bara varit att vara på g med några få och sånt, fast det slutar oftast åt helvette. Blir typ alltid sviken så.. Just nu gillar jag en person väldigt mke, men vem kan ni ju klura på lite för det skriver jag inte ut i bloggen. Vet inte vad jag mer ska skriva, men hur som helst så om ni undrar ngt så får ni ba kommentera så svarar jag så fort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: amando

ja tro ja vet;);););)

2011-02-28 @ 16:08:48
URL: http://amandaegervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0