30 dagar

Dag 2 - Min önskelista

Det är självklart att jag önskar mig massor med saker, som en ny dator, renovera rummet, smink parfymer osvosv, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mest av allt tror jag nog ändå att jag önskar att problem, skitsnack, falska människor och sånt skit som gör så att man hamnar på botten bara kunde försvinna. Det skulle underlätta så jävla mycket. Jag önskar att jag kunde vara lycklig och skratta mig igenom hela livet, det vore underbart. Men livet är ju som en bergochdalbana, ibland är man på toppen och ibland är man på botten, det varierar för varje dag, ja nästan hela tiden(det här är ju så som det är för mig, säger inte att det är så för alla, men tror att dem flesta ksk känner som jag?) Men om allt skit och alla fuckade saker skulle försvinna, elr iaf minskas, så skulle nog min största önskning gå i uppfyllelse. Menmen, idag är jag på botten, vem vet imorn ksk jag är på toppen? Nu ska jag försöka rycka upp mig och starta en film elr ngt, ni får hare babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0