30 dagar

Dag 1 - Presentera dig själv

Jag heter Matilda Bergqvist, bor i en by nån mil utanför röbäck i umeå. Själv hatar jag att bo här, drömmer om att få flytta in till stan igen, har ju bott typ överallt över hela umeå och även nere vid göteborg och är uppväxt vid lite mer "stad", så är typ uppväxt där. Jag bor ihop med mina föräldrar och mina två syskon. Jag går i skola i röbäck, gillar inte den skolan heller, men älskar folket, iaf en del! På fritiden älskar jag att festa, vara med kompisar och sånt shiet, hänger en del på stan, inte för att ba loda sig, utan där är ju som allt folk. Skulle inte klara mig en dag utan alla mina älskade vänner, utan dom är jag ingenting, verkligen. Jag går även i dans med massa gotjejer, det är riktigt fett, comerical hiphop heter den:) Vet inte riktigt vad jag ska skriva, + att jag är så jävla lat så.. men är det någonting ni undrar så får ni ba kommentera så svarar jag så fort jag kan.












ba några randombilder, och ni som inte är med, känn er inte dissade, har ingen ork att lägga upp fler, men ni vet vilka ni är mer:)

Kommentarer
Postat av: hanna

sv; <3



ofta du har bott i göteborg,älskaaa göteborg!:)<3

2011-02-27 @ 00:01:11
URL: http://kanskehhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0